E-posta ile bilgi
3D Studio Max Kursu
-
Program tanımları
3D Studio Max Kursu
3D Studio Max Ders Programı
I. 3D Max Form
3d Studio Max ile ilgili yeterlilik, ihtiyaç ve isteklerin belirlenmesi.
II. 3D Max’e Genel Bakış
-3dMax’ın çalışma sisteminin izahı ve fonksiyonlarının açıklanması. D
-3d MAX’ in açılması
- “File” menusunun incelenmesi
- MAX dosyaları
- 3dsMAX versiyonları
III. Mesh Kavramı ve Max İle Yapılan Modellemelerin
- Mesh Kavramı
- Polygon ilkel ve gelişmiş cisimler
- Demo “Max’te çalışma disiplini”
IV. 3d Studio Max Arayüzü
3dMax’in görüş pencereleri, gösterge ve kontrol düğmelerinin fonksiyonlarının açıklanması.
Görüş pencereleri ve görünüşler kutuları
Bakış açısı kontrolleri
Eksenler ve koordinat sistemleri
Snap sistemi
Ana fonksiyon menusu
Kumanda Paneli
Tab Paneli
Ana menu
Display Komut Paneli
V. 3D Max`ın Kişiselleştirilmesi
Max ayarlarının kullanım amacına uygun olarak değiştirilmesi.
Birim ve ölçek ayarları
Görünüş penceresi ayarları
Arayuz ayarları
Kısayol Ayarları
VI. Practice I
İlk dört bölümde gösterilenleri deneyimleme.
3D “ODAM”
VII. 3 Boyutlu Modelleme Tekniği 1
Birleşik objeler modelleme tekniklerinin açıklanması.
Compound object
VIII. 3 Boyutlu Modelleme Tekniği 2
Mesh alt seçim seviyeleri ve “edit mesh” değiştiricilerinin açıklanması.
Edit Mesh kavramı
IX. Practice II
Parametrik modelleme yöntemiyle bir cep telefonu modellemek.
İlkel cep telefonu
X. 3 Boyutlu Modelleme Tekniği 3
Modelleme bazlı değiştiricilerin fonksiyonları ve bunların beraber kullanılması
Modify komut paneli
Form değiştiricileri ve fonksiyonları
XI. Pract ce III
Final Projesi tespiti ve modelleme tekniklerinin uygulanması
Modelling
XII. 2 Boturlu Çizim Tekniği
Splines kavramı ile iki boyutlu çizim tekniğinin açıklanması.
2D SPLINE eğrileri
2D NURBS eğrileri
Edit Spline
2D şekillerin 3D şekillere dönüştürülmesi
XIII. Alternatif 3D Modelleme Teknikleri
Patch modelleme sistemlerinin açıklanması.
Patch yüzeyleri
Patch-Mesh Dönüşümü
XIV. Materials
Modellenmiş objelerin yüzeyleri üzerine malzeme atama işlemlerinin açıklanması.
Diğer Çalışmalar
Standart renk atama
Malzeme üreticisi
Malzeme parametreleri
Material Editor arayüzü
MAP kavramı
Malzeme çeşitleri
Uvw map değiştiricisi ve parametreleri
XV. Kamera ve Işık Yönetimi
Sahnelerde kamera ve ışık kullanımının açıklanması.
Işık tipleri
Işık parametreleri
Ortam ışığı
Atmosfer etkileri
Hacimli ışık
Kamera tipleri
Kamera parametreleri
XVI. Practice V
Önceki modellemelere malzeme atama, ışık ve kamera ekleme ve final renderleri oluşturma.
Final Renders
XVII. Render
Sahnenin anlık görüntülerinin bir image nesnesine dönüştürülme işlemlerinin açıklanması.
Render penceresi
Render ayarları
Render dosya formatları ve özellikleri
XVIII. 3D Max İle Temel Animasyon Teknikleri
Animasyon ortamına giriş ve temel kuramların açıklanması.
Canlandırma takibi
Canlandırma komut tuşları
Zaman ayarlamaları
Animasyon problemleri üzerine uygulamalar
Alan etkileri
Dinamik simülasyonları
Parçacık sistemleri
XIX. Final Projesi
Toplam Süre= 60 Saat
E-posta ile bilgi
3d ile ilgili diğer programlar