- MODELLEME
-
Ploygon Modelleme ve Patch (yama) yüzeylerin kullanımı
-
Box (Kutu) Modelleme, karakter ve bina modelleme
-
Scatter kullanımı
-
Parçacık sistemleri (Spray, Super Spray vb.) Kullanımı ve uygulamaları
-
Space Warps( Boşluk etkileri=Yerçekimi,rüzgar vb.) nin parçacık sistemleri ile ilişkilendirilmesi ve Yağmur,Kar, Ateş, Fıskiye gibi uygulamaların bunlarla hazırlanması
- YÜZEY KAPLAMA
-
PhotoShop dosyalarının kullanımı
-
Film dosyalarının kullanımı
-
Resim kanallarının farklı kullanımı, yansıma, parlama, kabartma verilmesi
-
Çok katmanlı yüzey kaplamalarının kullanımı
- ANİMASYON
-
Nesnelerin birbirleriyle ilişkilendirilerek anime(animasyon) hazırlanması ve birleşik şekillere hareket kazandırma
-
Fizik kurallarına göre simülasyonlar hazırlama
-
Kumaş, metal ve cam vb. özel malzemelerin oluşturulması ve ayarları
-
Karakter Modelleme teknikleri
-
Karakterlerin animasyonu
-
Key Animasyonu
-
Hareket dosyalarının kullanılması, Motion Mixer kullanımı
-
Kayıtlı bir filmden hareketlerin elde edilmesi
- RENDER
-
Photometric ışıklar, Caustic ve Light Tracer ile Render alma
-
RPC ve Vray Plug-in lerinin kullanımı
-
Video Post ile animasyonlar ve görüntüler oluşturma
-
VRay ve Mental Ray ile render
-
Back Burner (Render Farm) kullanımı